پالایش پارسیان سپهر

وندور لیست

وندور لیست چیست ؟

خریداران حرفه ای ( خریدارانی که چند هزار تامین کننده دارند ) با ارزیابی عرضه کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز خود، لیستی شامل عرضه کنندگان معتبر پذیرفته شده را تهیه می کنند، تا در زمان نیاز به یک کالا یا خدمات خاص در کوتاه ترین زمان بتوانند به نیاز خود دست پیدا کنند، دیگر دلیل تهیه این فهرست ها که در بازار ایران به وندورلیست یا AVL موسوم بوده و نام دقیق آن Approved Vendor List  (فهرست عرضه کنندگان مجاز) نظارت بر خرید پیمانکاران نوع EPC از سوی شرکت کارفرما است. به این صورت پیمانکار متعهد می گردد تنها از میان فهرست عرضه کنندگان کالا و خدمات مورد تائید شرکت کارفرما یا همان وندورلیست خرید کند.

 

 

 

 

 

 سوالات متداول درباره AVLها

چگونه می توان عضو یک وندورلیست شد ؟

تعیین این روند بستگی به سیاست ها و استراتژی های شرکت تهیه کننده وندور لیست دارد و این روند در هر شرکت ( خریدار حرفه ای ) متفاوت است، بنا بر این، روند ورود به وندورلیست های شرکت های مختلف یکسان نیست.
مرحله ثبت نام اولیه برخی از وندورلیست ها به صورت آنلاین، برخی به صورت حضوری ، برخی مکاتبه پستی با دبیر خانه و پیگیری اتوماسیونی بوده و همچنین برخی از وندورها فاقد ثبت نام هستند و AVL آنها تابع وندورلیست  دیگری است، مثلا شرکت «الف» می گوید افراد تایید شده توسط شرکت «ب» مورد تایید ما نیز هستند، اما مهم تر از مراحل ثبت نام، مراحل بعد از آن است که اگر درست و کامل صورت نگیرد می تواند حصول نتیجه را حتی تا چند سال به درازا بکشاند.

 

تاریخ و روش ویرایش وندور لیست ها چگونه است ؟

وندورلیست ها می بایست به صورت پویا در حال اضافه کردن و حذف شرکت ها بر اساس ارزیابی های مستمر باشند، با این وجود بعضی از شرکت ها سالی یک بار اقدام به تنظیم و ویرایش وندورلیست خود می کنند، برخی از شرکت ها در بازه های زمانی کوتاه تر یا بلندتر ( حتی چند سال یکبار ) و یا به ازای اجرای هر پروژه اقدام به تنظیم وندورلیست می کنند.

حذف اسم یک شرکت از یک وندورلیست تنها به علت ارجاع آن شرکت به فهرست سیاه تامین کنندگان یا Black list اتفاق می افتد، پس از عضویت یک عرضه کننده کالا یا خدمت در یک وندورلیست و هنگام همکاری در صورتی که عرضه کننده تعهداد قرارداد را به درستی انجام ندهد یا کیفیت قابل انتظار کارفرما را نتواند پوشش دهد به فهرست سیاه ارجاع داده می شود.

آیا همه تهیه کنندگان وندورلیست ها به عرضه کنندگان کالا و خدمات پذیرفته شده خود تاییدیه عضویت می دهند؟

در جواب به این سوال باید گفت که قاعدتاً شرکت کارفرما می بایست روشی داشته باشد که عرضه کننده کالا یا خدمت از حضور خود در وندورلیست آن شرکت آگاه شود، اما روش های اطلاع رسانی شرکت ها بسیار متفاوت است و این روش ها از نظر مطلوبیت برای عرضه کنندگان در سطوح مختلفی قرار دارد، مثلا بعضی شرکت ها به صورت آنلاین قابل استعلام گیری است، بعضی شرکت ها گزارش سالیانه از شرکت های عضو وندورلیست خود به صورت عمومی ارائه می کنند، بعضی نامه تائیدیه مکتوب می دهند، بعضی فقط کد رهگیری می دهند و شفاهی پاسخ استعلام می دهند، بعضی فقط حضوری جواب می دهند و بعضی فقط به پیمانکاران خود این اطلاعات را ارائه می کنند.

آیا عضویت یک شرکت در یک وندورلیست به منزله خرید تضمینی از آن شرکت است؟

 خیر، این امر بستگی مستقیم به میزان رقابت بین شرکت های دارای محصول مشابه موجود در آن وندورلیست دارد. در واقع عضویت در وندورلیست ها به معنی کاندید بودن برای حضور در مناقصات محدود بوده و یا به معنی گزینه هایی است که مسئول خرید از میان آنها بهترین را (چه در مناقصات محدود چه عمومی و چه خرید های کوچک) انتخاب می نماید.

چرا باید اقدام به عضویت در وندورلیست ها کنیم؟

مناقصات محدود یک خریدار بزرگ در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و نیرو برای هر کالا، تنها به اعضاء وندورلیست  آن شرکت اطلاع رسانی می شود، علاوه بر آن شرکت ها ترجیح می دهند برندگان مناقصات عمومی نیز از اعضاء وندورلیستشان انتخاب شود. بنا بر این عضویت در وندورلیست ها به منزله کاندید بودن برای فروش کالا و خدمات به بزرگترین مشتریان صنعت است که حجم خریدی معادل صدها مشتری معمولی دارند.  علاوه بر این، اخذ تایدیه عضویت در فهرست تامین کنندگان معتبر یک ارزش افزوده بر افتخارات و اعتبار سازمان است.

 

پترو داده تامین کالوج

 

 

مزایای اخذ مشاوره از پترو داده تامین به منظور عضویت در وندورلیست ها :

  • پترو داده تامین خود به عنوان توسعه دهنده وندورلیست ها دغدغه افرادی که قرار است شرکت شما را ارزیابی کنند را به خوبی می داند و با معیار های ارزیابی و وزن آنها به خوبی آشنا است.
  • ارائه گزارش اولیه کامل و جامع از وضعیت شرکت بر اساس معیارهای ارزیابی واحدهای ارزیابی منابع در مرحله بهینه سازی مدارک.
  • مشاوره برای رفع کاستی های قابل پیاده سازی.
  • صرفه جویی در هزینه و وقت انجام مراحل اداری اولیه و جلوگیری از دوباره کاری های ناشی از عدم شناخت فرایندهای اداری.
  • اطمینان از پیگیری صحیح و به هنگام در زمان ثبت نهایی.
  • شما تنها به ازای بازخورد همکاری خود با پترو داده تامین هزینه می کنید.

 

 پیش ارزیابی و Gap Analysis

پیش ارزیابی

 

 

 

 

پیش از معرفی گام اول از اقدامات لازم برای عضویت در وندورلیست ها باید چگونگی و معیارهای ارزیابی این شرکت ها را بشناسیم.
" روش ارزیابی تامین کنندگان برای تمامی خریداران حرفه ای در جهان بر اساس آن دسته ازمتد های تصمیم گیری چند معیاره صورت میگیرد که معیار های کیفی هر تامین کننده را بر اساس دستورالعمل های وزن دهی از پیش تعیین شده، امتیاز دهی کرده و به کمیت ها تبدیل می کنند." لذا خریداران حرفه ای  که دارای هزاران تامین کننده هستند بر اساس نیازها، سیاست ها و میزان دانش خود یکی از این روش های تصمیم گیری را انتخاب می کنند، در کشور ما معمولا برای این منظور از روش AHP یا ANP فازی گروهی استفاده می کنند و در بسیاری از شرکت های اروپایی از روش " ماتریس کراجینک " برای این منظور استفاده می شود.
پترو داده تامین کالوج پیش از انجام مراحل اجرایی عضویت عرضه کنندگان کالا و خدمات در وندورلیست ها با هدف "جلوگیری از دوباره کاری ها در مراحل اداری پیچیده و زمانبر" ، اقدام به "کشف و مشاوره جهت برطرف نمودن کمبود ها" و "ارائه تصویری روشن از نوع نگاه ارزیابی کنندگان به شرکت شما" می کند و با شناخت کامل روش های ارزیابی اقدام به ارزیابی و ارائه گزارش جهت تکمیل پرونده می کند.

 

 

مزایای انجام پیش ارزیابی و Gap Analysis
جدا از عضویت شرکت ها در وندورلیست ها، این گزارش ها به مدیران ارشد کمک می کند شناخت بهتری از سازمان خود داشته باشند.
در صورتی که سازمان نمره قابل قبولی در ارزیابی به دست نیاورده باشد، علل این مشکلات در گزارش تفضیلی مشخص خواهد بود، و در صورت تمایل مشاوره شونده راهکارهای علمی و عملی برای بهبود شرایط ارائه می گردد.
 به دلیل عدم ارائه چنین گزارش هایی توسط شرکت های بالادستی، سوء تفاهم ها و شایعه های بسیاری در سطوح مختلف صنعت شکل گرفته است که با تهیه گزارش های تفضیلی این مسائل برای سازمان های پذیرفته نشده شفاف سازی می گردد.

 

 

 

 

 

 

ثبت و پیگیری درخواست ارزیابی به شرکت های بالادستی به منظور عضویت در وندورلیست ها

Vendor lsit

 

 

 

 

عدم شناخت تفاوت در روش های عضویت و نیاز به انجام امور اداری حضوری در بیشتر شرکت های بالادستی، هزینه های زمانی و مالی زیادی از جمله اختصاص نیرو برای انجام و پیگیری و هزینه های رفت و آمد های مکرر ( به خصوص برای شرکت هایی که در پایتخت حضور ندارند ) منجر به دردسر های بسیاری برای شرکت های متقاضی عضویت در وندورلیست ها شده است.

 پترو داده تامین کالوج با شناخت کامل بروکراسی های اداری هر یک از این شرکت ها برای ارائه درخواست ارزیابی برای عضویت در وندورلیست ها و همچنین تخصیص نیرو های مجرب در این امر؛ هزینه مالی، انرژی و زمانی این امر را برای شرکت ها کاهش می دهد.

بعد از مرحله ارزیابی نوبت به پیگیری های لازم تا حصول نتیجه است، این مراحل شامل هماهنگی های لازم جهت بازرسی حضوری (در صورتی که شرکت بالادستی صلاح بداند)، پیگیری های اداری حضوری، ارائه مدارک درخواستی جدید شرکت بالادستی و... هستند.

پتروداده تامین گزارش کلیه مراحل انجام شده و مکاتبات صورت گرفته را در بازه های زمانی مشخص به کارفرما ارائه خواهد نمود.

لازم به ذکر است متاسفانه به دلیل حجم بالای تقاضا و محدودیت های پترو داده تامین، این بخش از خدمات ما تنها برای شرکت هایی قابل انجام است که در مرحله پیش ارزیابی نمره رضایت بخشی را به دست آورده باشند.

 

 

پترو داده تامین برای انجام خدمات مذکور علاوه بر متخصصان خود از تخصص دیگر شرکت های معتبر طرف قرارداد حوزه بازرسی، طراحی صنعتی، مشاوره مدیریت و... نیز بهره مند است.

 


ثبت نظر



sokooti

شرکت تولیدی پیچ و مهره هستیم چطور وندورلیست ثبتنام کنم



امیر رضا کاردانی

سلام جهت حضور در وندور لیست منابع داخلی وزارت نفت نیاز به مشاوره داشتم لطفا تماس بگیرید



ياري

با سلام ما يك شركت فعال در حوزه نرم افزارهاي آموزش مجازي هستيم چطور ميتوانيم در وندور ليست قرار بگيريم https://pafcoerp.com



مجتبی مباشری

سلام. شرکت بازرگانی دارم و در حال تجارت با افغانستان هستم.به بنده شرکتی را معرفی کنید تا بتوانم D2 صادراتی از ایشان خرید کنم



عليرضا

سلام بفرماييد AVL مربوط به NPC و NISOC و شرکت ملي گاز کنيد. براي نظرات بهتر است در صورت نمايش تاريخ هم نمايش داده شود.



ب

سلام.عضویت در وندور لیست برای شرکت پیمانکاری به چه صورت است.



محسن سلیمانی

با سلام ما شرکت بازرگانی تامین کننده تجهیزات انتقال نفت و گاز و پتروشیمی هستیم چطور میشه وندور گرفت؟ www.gazkala.com



یوسف خانک

شرکت خزرفن تهویه تولیدکننده انواع هواکشهای خانگی و صنعتی و سانتریفیوژ تمایل به عضویت وندور لیست



اقامحمدی

با سلام لطفا راهنمایی کنید چگونه در این ویندولیست ثبت نام کنم من شرکت حمل و نقل پتروشیمی هستم ومواد پتروشیمی را حمل می کنیم



مرتضی آذرکسب

سلام ما تولید کننده شیرالات صنعتی هستیم لطفا راهنمایی بفرمایید که چگونه در وندورلیست شما قرار بگیریم .با تشکر از همراهیتون



پریسا الوند

سلام و درود شرکت ایرانیان فن بزرگترین تولید کننده فن های صنعتی و جت فن های ضد حریق با برند ایماک ترکیه ومجوزاز سازمان آتش نشانی تهران تمایل به حضور در وندور لیست شما را دارد



شکیلا رستمی

با سلام ما یک شرکت دانش بنیان ( تقارن سپاهان )با 19 سال سابقه در مهندسی معکوس تجهیزات صنعتی و پمپ های چند مرحله ای هستیم که برای پتروشیمی شیراز و پالایشگاه بندر عباس هم پمپ تولید کردیم لطفا شرایط عضویت را اعلام نمایید. با تشکر



کریمی

سلام در مورد عضویت تامیین کننده های شرکت نفت و گاز AVL از شما کمک میخاستم لطفا با من تماس بگیرید.



تورج سلمانزاده

باسلام وارد کننده انواع باتریهای صنعتی و معمولی و خشک هستیم.شرایط همکاری با وندور را میخواستم بدونم



یوسف جلیلی

با عرض سلام و احترام شرکت حمل و نقل ریلی داخلی - بین المللی هستم ، سعی در عضویت وندورلیست شرکت های نفتی ، گازی و پترو شیمی وسایر شرکتهای بزرگ را دارد.به همین سبب خواهشمند است با این شرکت در این زمینه همکاری بفرمایید با تشکر



راضیه سعادت جو

سلام بنده تامین کننده لوازم برق هستم میخواستم بدونم چطوری میتونم با وندور همکاری کنم



پیام

جهت شرکت در مناقصات توانیر، نیازمند حضور در وندور لیست این شرکت می باشم. لطفا راهنمایی لازم را مبذول فرمایید



مصطفی

با سلام توانایی طراحی و ساخت انواع قطعه و قالب را دارم ،جهت عضویت وندور لیست شرکت نفت راهنمایی فرمایید.



الهه گل کار

تامین کننده ی قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی



میثم رحیمی

با سلام ماسک 3 لایه بهداشتی با تمتم مجوزات میخوام در وندور نفت و گاز مناقصه شرکت کنم در چه صورتی میتونم ثبت نام کنم ممنون میشم راهنمای کنید



راضیه کیانی

در خواست عضویت در وندور لیست نفت و گاز را دارم خواهشا راهنمایی کنید.من فیش پرداخت و فرم ثبت اطلاعات را نیز در سیستم پیوست نموده ام.چه مراحل دیگری را باید انجام دهم. با سپاس.



رستمی

با عرض سلام و احترام شرکت حمل و نقل بین المللی هستم ، سعی در عضویت وندورلیست شرکت های نفتی ، گازی و پترو شیمی وسایر شرکتهای بزرگ را دارد.به همین سبب خواهشمند است با این شرکت در این زمینه همکاری بفرمایید با تشکر



صدیقه حقیقی

با سلام می خواستم بدونم شرکت های نوپا چگونه می توانند در وندور نفت وارد شوند تامیین و تجهیزات نفت وپتروشیمی



انوشیروان

با سلام شرکت ما در زمینه پوشش لوله های پالایشگاهها ، نیروگاهها و ساختمانها و همینطور خدمات نشتی گیری پتروشیمی ها و نیروگاهها و تست و تنظیم شیهرهای اطمینان



سید روح اله

سلام .ندور لیست اداره گاز / نفت / ستاد / مپنا



قوامی

سلام در زمینه تولید البسه فرم و لباس کار فعال هستیم راهنماییی بفرمایید جهت قرار گرفت در وندور لیست شرکتهاای پیمانکاری



ارشن

زمینه ی فعالیت شرکت ما در خصوص فروش چراغ های سقفی وتولید چراغ های پارکی و خیابانی ، چمنی ،سیم و کابل ، برق صنعتی



آتشی

سلام ما یه شرکت نرم افزاری هستیم (سریر رایانه گستر) از افتخاراتمون اینکه پروژه های ملی بسیار موفقی داشتیم میخواستم ببینم چطور میشه وارد وندور لیست شرکت های نفتی و پتروشیمی شد



مهدی مقدم زرندی

چونه می تونم در لیست وندور قرار بگیریم وشرکت های که در لیست وندور هستند چگونه می تئنم دسترسی داشته باشم



پرویز جعفری

تمایل دارم نام شرکت من در لیست وندور شرکت گاز به عنوان تولید کننده دستگاههای هالیدی دتکتور ثبت شود لطفا در صورت امکان اینجانب را راهنمایی فرمایید .



سالیان درب

شرکت سالیان درب ماندگار اولین سازنده درب های ضد حریق در ایران و ساخت درب های ضد سرقت 09120122694



قریشی

سلام.فروشنده انواع سرمته حفاری وسایرابزارآلات مصرفی حفاری هستم .آیاامکان اضافه شدن شرکت بنده به لیست وندرلیست وجودداره یانه.



مرادی

با سلام شرکت مهربدان در زمینه تولیدات انواع گسکت فعالیت داره و با شرکت های پتروشیمی و پالایشگاه کار میکنیم چطور میتونیم در وندور لیست گاز عضو بشیم؟



باسلام.لطفا جهت عضویت در وندر لیست توانیر راهنمایی بفرمایید.با تشکر



میثم خلخالی

با سلام ما یک شرکت تولید و فروش کانکس و کانتینر و کاروان هستیم دو تا سوال دارم ؟ یک - چگونه می توانم وارد وندور لیست صنایع نفت بشم 2- ما اگر با نام تجاری میاک کانتین معروف هستیم اشکالی پیش نمیایید با نام رسمی خود که یکتا صنعت رایان است شرکت کنیم . با تشکر



احسان فرنیا

با سلام چطور می توانم از خدمات شما برهمند شوم؟؟؟



یزدانیان

باسلام وعرض ادب-ماتامین کننده تجهیزات برقی-ابزاردقیق...هستیم لطفا برای وارد شدن به وندورلیست ماراراهنمایی کنید.قبلا ازهمکاری شما متشکرم.یزدانیان



سید محسن محمدی

جهت مشاوره و ثبت نام شرکت در وندور لیست



تولید کننده انواع رنگهای صنعتی , دریایی در ایران



شرکت مهندسی آرمان فرا پژوهان

سلام شرکت دانش بنیان در زمینه تولید تجهیزات نفت و گاز هستم جهت قرارگیری در وندور لیست نیاز به راهنمایی و مشاوره دارم ممنون میشم از راهنمایتون



نثاری

با سلام خواهشمندم درباره نحوه ثبت شرکت سازنده خارجی در وندورلیست جامع وزارت نفت راهنمایی فرمایید. با تشکر



محسن قدمی

با عرض سلام و احترام شرکت مهندسی کفپوش صنعت اریا که در زمینه تولید واجرای انواع پوشش های و کفپوشش های صنعتی و ضد خوردگی حدود 15 سال فعالیت دارد سعی در عضویت وندورلیست شرکت های نفتی ، گازی و پترو شیمی وسایر شرکتهای بزرگ را دارد.به همین سبب خواهشمند است با این شرکت در این زمینه همکاری بفرمایید با تشکر



موسی بردستانی

با سلام شرکت ساخت بفل و مونتاژ مبدل های حرارتی هستم لطفا طریقه عضویت در وندور لیست به این شرکت راهنمایی بفرمایید.



موسی بردستانی

با سلام شرکت ساخت بفل و مونتاژ مبدل های حرارتی هستم لطفا طریقه عضویت در وندور لیست به این شرکت راهنمایی بفرمایید.



امیر سراجی

با سلام این شرکت تولید کننده مخازن cng و اکسیژن طبی و صنعتی بوده و تقاضای عضویت در وندور لیست شرکت محترم را دارد



کاوه اشکشی

با سلام و عرض ادب، احتراما خواهشمند است جهت ثبت صحیح و کامل در سامانه، راهنمایی بفرمایید.



ابتسام جادرانی

با عرض سلام و احترام شرکت پترو کالا انرژی کامیاب سعی در عضویت وندورلیست شرکت های نفتی ، گازی و پترو شیمی را دارد.خواهشمند است با این شرکت در این زمینه همکاری بفرمایید.



علی محمدی

باسلام رنگ پارس پامچال تولید کننده انواع رنگهای صنعتی دریایی اپوکسی و پلی اورتان اماده همکاری میباشد. با تشکر



علیرضا امانی

شرکت دادپردازان اورنگ مجری پروژه های زیرساخت انفور ماتیک (اتاق سرو ر ودیتاسنتر) مدیر پروژه علیرضا امانی



الهام عبادی

با سلام خسته نباشید,مرکز الکترونیک خوارزمی مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش قطعات الکترونیک ، مخابرات و رباتیک در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف قطعات مانند سنسورها ، آی سی ها ، ماژولهای مخابراتی ، ترانزیستورها ، انواع موتورهای دی سی ، استپ و سروو ، قطعات مکانیکی رباتها و ... در مرکز الکترونیک خوارزمی عرضه می‏‏‏‌شوند. مرکز الکترونیک خوارزمی با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه قطعات الکترونیک ، مخابرات و رباتیک در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید ، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند,لذا خواهشمند است نحوه عضویت در وندورلیست را به این شرکت اعلام نمایید.باتشکر



CHINTAN PRAJAPATI

WE ARE INDIA\'S LARGEST MANUFACTURER OF BUTT WELDED FITTINGS & PIPING SPOOLS. WE WISH TO REGISTER OURSELVES WITH NIOC & NIGC. KINDLY ADVISE



رجب پور

باسلام لطفا جهت مشاوره در وندور لیست شرکت های نفت - گاز - پتروشیمی راهنمایی کنید



رحمان بلاغی

سلام جهت قرارگیری در وندور لیست نیاز به راهنمایی و مشاوره دارم ممنون میشم از راهنمایتون



مجتبی حاجی باقری

با سلام شرکت مهندسی پیمان نیرو گستر اسپادان فعال در زمینه طراحی تامین تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی پستهای فشار قوی و خطوط انتقال نیرو فعالیت دارد. میخاستم ببینم چه شکلی میتونیم وارد وندور لیست نفت و گاز شد؟



Deepak Chaudhary

Dear Sir, Our Company is a Manfacturer and Exporter of Solenoid Valve, Gas Valve which is been used on a very large scale to different Oil & Gas, Petrochemical Companies and for the same we need to register.. Our company is an ISO 9001, 14001, 18001 certified. How can we registered in order to explore more oil and gas companies.. could you please help us for the same.. Awaiting for your valued reply.



mohammadreza ebrahimpour

با عرض سلام شرکت مهر اذر ماشین یکی از تجهیز کنندگان فازهای جدید تصفیه خانه جنوب و تامین کننده تبخیر کننده مولکولی مدرنترین نوع تبخیر کننده برای تصفیه انواع روغن حساس به دما و همچنین مبدلهای حرارتی صفحه ای و سازنده سیستمهایDAF وجهت جداسازی روغن از دیگر مایعات و تامین کننده پلیمر و PAC برای تصفیه اب شهری و تزریق بهچاهای نفت جهت ازدیاد برداشت و چندین محصول دیگر که با مشاهده سایت mehr-azar.ir میتوانید با انها اشنا شویدامادگی همکاری با شما برای حضور قدرتمند در وندور لیست میباشد



محمدتقی جوهری

با سلام. شرکت تهویه آذرنسیم کاملترین تولیدکننده سیستمهای تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی، تمایل به حضور در وندورلیست شرکتهای وابسته به نفت و گاز پتروشیمی را دارد. خواهشمند است راهنماییهای لازم را مبذول فرمائید.



حمید مرادی

سلام درخواست ثبت در وندور لیست را دارم لطفا راهنمایی بفرمایید



میرقاسمی

با سلام لطفا راجع به نحوه حضور در وندور لیست و هرینه های مربوطه توضیح بفرمایید.



کریمی

سلام تولیدات این شرکت در زمینه عایق کاری نفت و گاز میباشد خواهشمند است جهت قرار گرفتن در واندر لیست راهنمایی فرمایید .سپاس



منوچهر حیدری

درود بر شما شرکت ما تولید کننده واتر استاپ های آب بند مخازن بتنی میباشد . لطفا شرایط عضویت را بفرمایید.



مریم یارمحمدی

با سلام این شرکت جهت قرار گرفتن در vendor list شرکت نفت تمایل به دریافت اطلاعات می باشد. سپاس



پریسا محمدی

درخواست عضویت در وندور لیست نفت و گاز را دارم.لطفا راهنمایی بفرمایین.باتشکر



خانم گرمنجانی

سلام وققتون بخیر شرکت پولاد ورزان کیمیا تنها تولید کننده مبدل های های حرارتی و در حال حاضر با پتروشیمی ها و نفت و گاز همکاری میکنیم . چطور امکان قرارگرفتن در وندور شما وجود دارد.



نسا کرمانیها

گروه صنعتی شاهرخ تمایل به حضور در وندور لیست شركتهاي وابسته به نفت گاز و پتروشيمي قرار بگید. لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر



عليرضا

سلام ما اولين شركت توليد كننده دستگاه كارل فيشر در ايران هستيم در ميزان آب را در نمونه هاي نفتي اندازه گيري مي كنه . در آزمايشگاه كاربرد دارد. مي خواستم بپرسم شما مي توانيد محصول ما را در وندور ليست نفت ثبت نماييد؟



نجف پور

سلام وقت بخیر .شرکت ما درزمینه تولید سینی کابل فعالیت داریم . چکونه میشود وارد لیست وندور شرکت نفت بشویم . باتشکر فراوان.



سید امیر حسین امینی

سلام. شرکت ما در حوزه ابزار دقیق فعالیت دارد هم در زمینه واردات و هم در زمینه تولید با شرکت های دولتی بسیاری هم معامله داشتیم دو سوال دارم: هم اینکه به شرکت دولتی جنسی فروخته شود ما در وندر لیست آن قرار می گیریم؟ و اینکه چگونه می توانیم در وندر لیست قرار بگیریم و چه کمکی می توانید به ما انجام دهید؟ ممنون



نایب

باسلام وخسته نباشید،شرکت کاویان سوله وکاویان پیچ علاقمندبه قرارگرفتن دروندرلیست نفت وگاز می باشد.لطفاراهنمایی فرمایید.ممنون



JAIN KUTTAPPAN

Dear Sir / Madam Our company Supreme Rubber LLC ,UAE , is a manufacturer of Marine Fenders ,Shock Cells , Rub Strips,Extruded and Moulded Rubber parts etc. We are interested in registering as an approved vendor to IOOC . We appreciate your help in this process



Mohammad Mehdi Shariatzadeh

ما بعنوان تأمين و وارد كننده پيچ ومهره براى صنايع نفت و گاز و پتروشيمى و صنائع خودرو و سيمان چكونه مى توانيم جهت ورود به وندر ليست شركتهاى تابع صنايع نفت وگاز اقدام كنيم؟ أيا شما در اين زمينه اماده همكارى هستيد؟ ممنون



مهدي محمدي

سلام ،وقتتون بخير شركت ما توليد كننده شيرآلات چدني هستش.ميخواستم بدونم شما ميتونيد بابت قرار گرفتن شركت در وندور نفت ما رو كمك و راهنمايي كنيد؟؟ ممنون از لطف شما و همكاران



دکترامین زارع

سلام علیکم با احترام ، با توجه به همسو بودن فعالیت شرکت در راستای فعالیت های صنایع پتروشیمی و گاز، چگونه می توان عضو وندورلیست قرارگرفت؟



حسین اطهری

لطفا در زمینه سیستم های تهویه مطبوع وندورلیست های مهم را معرفی نمایید



محمدحسين فلاح

سلام اگر تأمين كننده سيم وكابل باشي ميشه وارد ولندوليست نفت گاد پتروشيمي باشيم البته باتمام مدارك مورد نياز؟؟



شهسوار کریم اقایی

شرکت ما الان برای پروژهای در عسلویه مواد عایق تولید می کند برای ورود به این لیست بایستی چکار کنیم



Sashipagan

Dear Sir/Madam, Our company Suh Han Industry is a manufacturer of cable tray based in Busan, South Korea. We are interested to registered as an approved vendor to NIOC and would appreciate if you could please assist us in this process. Look forward to hearing from you soon. Thank you.



رضائیان

با سلام لطفا جهت قرارگیری در وندور لیست پتروشیمی و شرکت گاز راهنمایی فرمائید.با تشکر



پرستو

لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم وارد وندر لیست شرکت های نفتی و پنتروشیمی ها بشم.



آفرین ملکی

در خواست عضویت در وندور لیست نفت و گاز را دارم خواهشا راهنمایی کنید. ملکی



وحید درستی

با سلام ایا امکان ورود به وندور از طریق یک شرکت خارج از ایران وجود دارد یا باید حتما در ایران شرکت تاسیس کرد.



Nilesh Kadam

please send me online vendor registration link



حسین سعادتمند

سلام .ممنون میشم اگر بتونین راهنماییم کنید جهت ورود به وندور لیست شرکت پالایش گاز فجر جم. ممنون از سایت و راهنمایی هاتون



محمد جعفری

در خواست عضویت در وندور لیست نفت و گاز را دارم لطفا راهنمایی کنید.با تشکر



احمد رضا سنجابی

با سلام احتراما درخواست مشاوره و راهنمایی جهت ورود به وندور لیست شرکتهای نفت، گاز، پتروشیمی و ... را دارم. با احترام احمد رضا سنجابی



عباس سلیمی

با سلام جهت قرار گیری در وندور شرکت نفت و گاز نیاز به راهنمایی و مشاوره دارم. با تشکر



سلام خواهشمند است تماس بگیرید به صورت دلخواه شرکتی در خور تولیدات عرضه فلنج در سطح iso و ابزارالات پیشرفته و... برای ورود به ودندور نیاز به مشاوره شما احساس میشود. با تشکر



علي اعتمادي

باسلام خداقوت شركت توليدي دوان صنعت شيراز علاقه مند است كه در وندور ليست شركتهاي وابسطه به نفت وگاز وپتروشيمي قرار بگيرد متشكرم



امين حيدرزاده

سلام ، ميخواستم حتما داخل وندور ليست شوم ، راهنماييم كنين لطفا ، ممنونم



پترو داده تامین

پاسخ ها از طریق ایمیل و تلفن داده میشود.



امید محمدزاده

با سلام و خسته نباشید خواهشمندم که شرکت ایران استیل را برای راهنمایی که برای وارد شدن در وندور لیست شرکتهای نفت گاز پتروشیمی راهنمایی کنیید متشکرم



صادق گیلانیان

با سلام و خسته نباشید شرکت نهادین صنعت درخواست عضویت در وندر لیست را دارم ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید با تشکر



اردلانی

باسلام، چطور می تونیم از این خدمات شما بهره مند بشیم؟؟



با سلام خسته نباشيد شركت فارس اسكات علاقهمند است كه در وندور ليست شركتهاي وابسته به نفت گاز و پتروشيمي قرار بگيرد



احتراما به عرض میرساند این شرکت تولید کننده افزودنیهای بتن میباشد خواهشمندم روش عضویت در وندور را به این شرکت اعلام دنمایید



کدامیک از زمینه های شغلی قابلیت حضور دارند ؟


نام :

نام شرکت :

تلفن :

موبایل :

ایمیل :

نظر :




بالا