Iran Petro Partner

شرکت ملی گاز ایران

شرکت ملی گاز ایران در سال 1344 تاسیس شده است . این شرکت مسئولیت استخراج، بهره برداری، توزیع و مدیریت مصرف گاز طبیعی ایران را بر عهده دارد.

Read more

Vendor List


Professional purchasers (Purchasers who have several thousand suppliers) by evaluating suppliers of goods and Services needed, Provided they accepted the prestigious list of suppliers.

Read more

رتبه بندی جهانی شرکت های صنعت نفت

ایجاد یک چرخه مستمر جهت به روز شدن و استفاده از فرصت های کسب و کار، مونجر به ایجاد ارزش افزوده برای سازمان ها، ذینفعان و سهامداران می شود. با توجه به محدودیت ها در نگاه ما به فرایندهای نفت و گاز و پتروشیمی، ما از همکاری سهامداران شرکت ها در تکمیل گزارشات و انجام ممیزی قدردانی می نماییم. علاوه بر این ما از مشاوران در زمینه مشکلات مربوط به مواد محصولات و پایداری در کیفیت سازمان ها استفاده می نماییم.

Read more

استاندارد HSE

در همسویی با استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه در زمینه بهداشت شغلی ، ایمنی ومحیط زیست ، از دهه های قبل ،  برخی شرکت های بین المللی به ویژه در محدوده صنایع نفت ، اقدام به تدوین استاندارد های راهنما نمودند. استاندارد های مذکور که عمدتا با مخفف  HSE-MS معرفی شده اند، چارچوب معینی را برای یک سیستم مدیریت یکپارچه مهیا می نمایند و دارای وجوه تمایزی با استاندارد های ISO 14001 وOHSAS 18001  هستند.

ازسال 1381وزارت نفت در ایران اقدام به تدوین کتابچه راهنمای استقرار HSE-MS وابلاغ جهت اجرا به کلیه سازمانها ی تابعه نمود. این راهنما در کلیه صنایع وسازمان های تابعه آن وزارت ، اعم از شرکت نفت ایران ، شرکت سهامی پتروشیمی ، شرکت ملی گاز ایران و شرکت پالایش وپخش فرآورده های نفتی ایران قابل پیاده سازی است.

Read more

ایزو 29001

با توجه به نیاز خاص صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی در توانمند سازی و تکرار پذیری فرآیند های موثر در مشخصه های عملکرد محصول وتعادل این فرآیندها باشرایط محیطی سازمان ،ایزو TS 29001  تاکیدی مضاعف بر مهمترین موضوعات  مطرح در این سازمان نموده است.

Read more

استاندارد CE اروپا

استاندارد CE چیست ؟ ، گواهی CE ، گواهینامه CE ، نشان CE

Read more

استخدام شرکت نفت

استخدام شرکت نفت

Read more

National Iranian Oil Company at glance

National Iranian Oil Company (NIOC)

NIOC at glance - National Iranian Oil Company (NIOC) is responsible for studies, exploration, drilling, production and development of petroleum products in Iran.

 

Read more

نفت

نفت مایعی سیاه رنگ است که دارای غلظت و گرانش زیاد می باشد ، امروزه نفت اصلی ترین منبع انرژی در جهان محسوب می شود و از آن به نام طلای سیاه یاد می شود ، واحد های سازنده نفت ، هیدروکربن ها می باشند و بیشتر آن را زنجیره های آلکان تشکیل می دهد . 

واژه نفت از ریشه " نپتا " در زبان اوستایی گرفته شده است ، در زبان های لاتین و فرانسوی نیز معنی واژه نفت از همین ریشه گرفته شده است .
برای کسب اطلاع بیشتر از واژه نفت به ادامه این بخش مراجعه فرمایید . 

Read more


Top